Páginas

Presentes de Dia das Mães - Mother's day gifts

Presente da filha para mim. Feita à mão, comprada em uma loja que ela descobriu aqui na cidade e disse que preciso visitar ( quando eu for lá, falo como é).

Mother's Day gift from my daughter ( T.) to me. Handmade, of course, bought on a shop she found out here in Piracicaba. She told me it's worth a visit ( tell you how it is when I go there ;)


Essa é Anette. Ela foi feita por mim, com a ajuda de T., usando o super molde "purl girl" de Mimi Kirchner, gentilmente disponibilizado no blog Purl Bee. Decidi pintar o rosto dela ao invés de bordar. Anette foi nosso presente para minha mãe. Ela amou! Muito obrigada Mimi!! ( agora quero fazer uma para mim:)
*o molde com instruções ( em inglês) está aqui. É free, para uso pessoal somente, nada de usá-lo para fazer bonecas e vender...*
**mais bonecas feitas com esse molde aqui. **

And this is Anette. She was made by me, with T. help, using the great Mimi' Kirchner' s purl girl pattern, found on Purl Bee Blog. I decided to paint the face, instead of embroidering. Anette was our gift to my mom. She loved this doll so much! Thanks Mimi!!! ( now, I have to make one for me :)
* the pattern, and instructions, you can find here. It´s free for personal use only *
**you can find other dolls made with Mimi' s pattern here" **

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...